onsdag 13 juli 2011

Gården snart klar

Jag gillar den lilla innergården. Kortet togs samma dag som jag tog över. Det var mörkt och dystert med mörkbrunt målat på fönster och dörrar. Jag började med att måla grönt istället och det blev lite bättre och sedan blev det dörr och fönsterbyte.
Så här såg det ut när jag tog över, med betongplattor på marken


Här hade jag tagit bort ett staket och lite andra småsaker. Målat grönt också. Här var det på sommaren 05


Detta är taget 2008 och då hade jag bytt dörrar och fönster. Panelen är borta på gaveln på den högra delen där det var puts under. Jag har börjat att lägga tillbaks kullersten på gården också. Det är nästan klart numera. I år ska vi förmodligen öppna en loppis i den gamla svinstian. Det kommer lite bilder till helgen om det tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar