tisdag 15 juni 2010

Kök och Kinafynd


Det är så gott att sitta under korkeken för att lukta på blommorna.


Tänk att jag blev så nöjd med köket och det är så himla gott att sitta vid vedspisen som mormor gjorde en gång i tiden i sitt gamla torp. Maten blir desto godare när jag gör maten här på spisen,,,känns det som.


Mina Kinafynd på "loppis" blev ganska fina på hyllan i köket.


Här på gaveln skulle jag plantera några lavendelplantor. När jag började att gräva så var det stenläggning en bit ner. Det blev inga lavendelplantor där. Jag skall däremot ta fram stenläggningen för att ha en gång här ca 1 och en halv meter bred för att komma ut till trädgården.


Det ser ut som mycket ogräs och där hann jag inte att rensa. Jag la lite sten igen och jag hoppas att det blir klart i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar